Fietsenstalling station
Spoorconcessie

Exploitatie fietsenstallingen blijft bij NS

De exploitatie van stationsfietsenstallingen zal toch worden opgenomen in de nieuwe spoorconcessie.Flickr / European Roads, 2021

De exploitatie van de stationsfietsenstallingen blijft de verantwoordelijkheid van de NS. Deze verplichting wordt opgenomen in de nieuwe spoorconcessie die in 2025 ingaat en ook in de huidige concessie blijft de NS hiervoor verantwoordelijk. Moties die hierop aandrongen zijn gisteren met ruimte meerderheid aangenomen in de Tweede Kamer. 

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marloes Kanselaar

Marloes Kanselaar is vaste redacteur voor VerkeersNet en werkt nauw samen met de redacteuren van OVPro.nl en TaxiPro.nl. Na een studie Journalistiek werkte ze voor het AD/Rotterdams Dagblad en deed ze commerciële schrijfervaring op bij webwinkel Coolblue. Een Rotterdamse in hart en nieren, die de lezer van VerkeersNet graag op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen in de verkeers-en mobiliteitswereld.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Exploitatie fietsenstallingen blijft bij NS - VerkeersNet
Fietsenstalling station
Spoorconcessie

Exploitatie fietsenstallingen blijft bij NS

De exploitatie van stationsfietsenstallingen zal toch worden opgenomen in de nieuwe spoorconcessie.Flickr / European Roads, 2021

De exploitatie van de stationsfietsenstallingen blijft de verantwoordelijkheid van de NS. Deze verplichting wordt opgenomen in de nieuwe spoorconcessie die in 2025 ingaat en ook in de huidige concessie blijft de NS hiervoor verantwoordelijk. Moties die hierop aandrongen zijn gisteren met ruimte meerderheid aangenomen in de Tweede Kamer. 

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marloes Kanselaar

Marloes Kanselaar is vaste redacteur voor VerkeersNet en werkt nauw samen met de redacteuren van OVPro.nl en TaxiPro.nl. Na een studie Journalistiek werkte ze voor het AD/Rotterdams Dagblad en deed ze commerciële schrijfervaring op bij webwinkel Coolblue. Een Rotterdamse in hart en nieren, die de lezer van VerkeersNet graag op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen in de verkeers-en mobiliteitswereld.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.