Fietsers Erasmusbrug
Mobiliteitsbeleid Rotterdam

‘Animo OV-mobiliteitskaart nog groter dan gedacht’

Het mobiliteitsbeleid van de gemeente Rotterdam stimuleert werknemers met de fiets naar werk te reizen.Gemeente Rotterdam

Het nieuwe mobiliteitsbeleid van de gemeente Rotterdam viel afgelopen week in de prijzen, met de ‘BNR-Spitsbreker van het Jaar’-award. Arie de Boed, strategisch HRO-adviseur bij de gemeente en verantwoordelijk voor het opstellen van het beleid, vertelt wat het zo vooruitstrevend maakt en hoe de Maasstad haar werknemers actief uit de auto en dus uit de file weet te houden.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marloes Kanselaar

Marloes Kanselaar is vaste redacteur voor VerkeersNet en werkt nauw samen met de redacteuren van OVPro.nl en TaxiPro.nl. Na een studie Journalistiek werkte ze voor het AD/Rotterdams Dagblad en deed ze commerciële schrijfervaring op bij webwinkel Coolblue. Een Rotterdamse in hart en nieren, die de lezer van VerkeersNet graag op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen in de verkeers-en mobiliteitswereld.

1 reactie op “‘Animo OV-mobiliteitskaart nog groter dan gedacht’”

Jan Willem Fortuin|09.02.23|12:04

Dit artikel beschrijft ervaringen met de eerste MaaS-waardige app, waarmee een reis van deur tot deur te plannen, te reizen en financieel af te handelen is. Chapeau als de Gemeente Rotterdam ook aspiraties heeft de app te verbreden naar landgenoten die voor hun mobiliteit afhankelijk zijn om door anderen te worden vervoerd.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

'Animo OV-mobiliteitskaart nog groter dan gedacht' - VerkeersNet
Fietsers Erasmusbrug
Mobiliteitsbeleid Rotterdam

‘Animo OV-mobiliteitskaart nog groter dan gedacht’

Het mobiliteitsbeleid van de gemeente Rotterdam stimuleert werknemers met de fiets naar werk te reizen. Gemeente Rotterdam

Het nieuwe mobiliteitsbeleid van de gemeente Rotterdam viel afgelopen week in de prijzen, met de ‘BNR-Spitsbreker van het Jaar’-award. Arie de Boed, strategisch HRO-adviseur bij de gemeente en verantwoordelijk voor het opstellen van het beleid, vertelt wat het zo vooruitstrevend maakt en hoe de Maasstad haar werknemers actief uit de auto en dus uit de file weet te houden.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marloes Kanselaar

Marloes Kanselaar is vaste redacteur voor VerkeersNet en werkt nauw samen met de redacteuren van OVPro.nl en TaxiPro.nl. Na een studie Journalistiek werkte ze voor het AD/Rotterdams Dagblad en deed ze commerciële schrijfervaring op bij webwinkel Coolblue. Een Rotterdamse in hart en nieren, die de lezer van VerkeersNet graag op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen in de verkeers-en mobiliteitswereld.

1 reactie op “‘Animo OV-mobiliteitskaart nog groter dan gedacht’”

Jan Willem Fortuin|09.02.23|12:04

Dit artikel beschrijft ervaringen met de eerste MaaS-waardige app, waarmee een reis van deur tot deur te plannen, te reizen en financieel af te handelen is. Chapeau als de Gemeente Rotterdam ook aspiraties heeft de app te verbreden naar landgenoten die voor hun mobiliteit afhankelijk zijn om door anderen te worden vervoerd.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.