TIER Utrecht
Woon-werkverkeer

Bedrijventerreinen; de vergeten bestemming voor deelmobiliteit

Vijftien hubs met deelfietsen moeten een alternatieve oplossing bieden voor de last mile.Gaiyo / Tier

Wie werkt op een afgelegen bedrijventerrein aan de rand van de stad zal het beamen: zonder auto is het nog niet zo makkelijk om op de plek van bestemming te komen. Daarom werken MaaS-aanbieder Gaiyo, deelvervoeraanbieder TIER en het Parkmanagement van het Utrechtse bedrijventerrein Lage Weide samen om werknemers andere, duurzame, alternatieven te geven. Vijftien hubs met deelfietsen moeten een alternatieve oplossing bieden voor de last mile.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marloes Kanselaar

Marloes Kanselaar is vaste redacteur voor VerkeersNet en werkt nauw samen met de redacteuren van OVPro.nl en TaxiPro.nl. Na een studie Journalistiek werkte ze voor het AD/Rotterdams Dagblad en deed ze commerciële schrijfervaring op bij webwinkel Coolblue. Een Rotterdamse in hart en nieren, die de lezer van VerkeersNet graag op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen in de verkeers-en mobiliteitswereld.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Bedrijventerreinen; de vergeten bestemming voor deelmobiliteit - VerkeersNet
TIER Utrecht
Woon-werkverkeer

Bedrijventerreinen; de vergeten bestemming voor deelmobiliteit

Vijftien hubs met deelfietsen moeten een alternatieve oplossing bieden voor de last mile.Gaiyo / Tier

Wie werkt op een afgelegen bedrijventerrein aan de rand van de stad zal het beamen: zonder auto is het nog niet zo makkelijk om op de plek van bestemming te komen. Daarom werken MaaS-aanbieder Gaiyo, deelvervoeraanbieder TIER en het Parkmanagement van het Utrechtse bedrijventerrein Lage Weide samen om werknemers andere, duurzame, alternatieven te geven. Vijftien hubs met deelfietsen moeten een alternatieve oplossing bieden voor de last mile.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Marloes Kanselaar

Marloes Kanselaar is vaste redacteur voor VerkeersNet en werkt nauw samen met de redacteuren van OVPro.nl en TaxiPro.nl. Na een studie Journalistiek werkte ze voor het AD/Rotterdams Dagblad en deed ze commerciële schrijfervaring op bij webwinkel Coolblue. Een Rotterdamse in hart en nieren, die de lezer van VerkeersNet graag op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen in de verkeers-en mobiliteitswereld.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.