E-bike to go BEELD E-bike to go

Meer naar kantoor in 2021 betekende hogere verkoop e-bikes

E-bike to go BEELD E-bike to go

Steeds meer forenzen lijken de elektrische fiets te omarmen als vervoermiddel naar hun werk. Hoewel deze tweewieler nog steeds het meeste gebruikt wordt voor recreatieve doeleinden, nam het gebruik hiervan voor woon-werkverkeer in 2021 flink toe ten opzichte van een jaar eerder. Dit blijkt uit cijfers van de jaarlijkse GfK E-bike Monitor 2021.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Inge Jacobs

Inge Jacobs is vaste redacteur voor VerkeersNet en schrijft daarnaast voor verschillende andere vakbladen van Promedia Group, zoals OVPro.nl en TaxiPro.nl.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Meer naar kantoor in 2021 betekende hogere verkoop e-bikes - VerkeersNet
E-bike to go BEELD E-bike to go

Meer naar kantoor in 2021 betekende hogere verkoop e-bikes

E-bike to go BEELD E-bike to go

Steeds meer forenzen lijken de elektrische fiets te omarmen als vervoermiddel naar hun werk. Hoewel deze tweewieler nog steeds het meeste gebruikt wordt voor recreatieve doeleinden, nam het gebruik hiervan voor woon-werkverkeer in 2021 flink toe ten opzichte van een jaar eerder. Dit blijkt uit cijfers van de jaarlijkse GfK E-bike Monitor 2021.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Inge Jacobs

Inge Jacobs is vaste redacteur voor VerkeersNet en schrijft daarnaast voor verschillende andere vakbladen van Promedia Group, zoals OVPro.nl en TaxiPro.nl.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.