‘Vast OV-abonnement door thuiswerken minder aantrekkelijk’

Het is in een 1,5 meter-samenleving zeer goed denkbaar dat medewerkers meer thuis gaan werken en dus minder woon-werkverkeer afleggen. Dit terwijl veel werknemers nu nog reizen op een vast OV-abonnement of een vaste reiskostenvergoeding ontvangen voor hun dagelijkse rit. Welke gevolgen heeft de nieuwe situatie op OV-abonnementen en de vaste kilometervergoeding?

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu VerkeersNet Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit. Maak nu gebruik van het actieabonnement en lees VerkeersNet voor € 7,50 per maand.

START ACTIEABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Inge Jacobs

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘Vast OV-abonnement door thuiswerken minder aantrekkelijk’ - VerkeersNet

‘Vast OV-abonnement door thuiswerken minder aantrekkelijk’

Het is in een 1,5 meter-samenleving zeer goed denkbaar dat medewerkers meer thuis gaan werken en dus minder woon-werkverkeer afleggen. Dit terwijl veel werknemers nu nog reizen op een vast OV-abonnement of een vaste reiskostenvergoeding ontvangen voor hun dagelijkse rit. Welke gevolgen heeft de nieuwe situatie op OV-abonnementen en de vaste kilometervergoeding?

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Inge Jacobs

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.