Foto van geparkeerde fietsen in een winkelstraat in Mijdrecht, gemeente De Ronde Venen
mobiliteitsbeleid

Utrechtse gemeente omarmt STOMP-principe in nieuw mobiliteitsplan

Geparkeerde fietsen in een winkelstraat in Mijdrecht, gemeente De Ronde Venen Shutterstock, ML Robinson

Het ‘Mobiliteits- en Verkeersveiligheidsplan 2023-2030’ van gemeente De Ronde Venen is definitief. In het plan speelt het STOMP-principe een grote rol. Bij dit ontwerpprincipe staan duurzamere vormen van mobiliteit, zoals lopen en fietsen, centraal. Verder kwamen tijdens de zienswijzeperiode specifieke verkeersknelpunten naar voren, die ook zijn opgenomen in het plan.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Laura Houtenbrink

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Utrechtse gemeente omarmt STOMP-principe in nieuw mobiliteitsplan - VerkeersNet
Foto van geparkeerde fietsen in een winkelstraat in Mijdrecht, gemeente De Ronde Venen
mobiliteitsbeleid

Utrechtse gemeente omarmt STOMP-principe in nieuw mobiliteitsplan

Geparkeerde fietsen in een winkelstraat in Mijdrecht, gemeente De Ronde Venen Shutterstock, ML Robinson

Het ‘Mobiliteits- en Verkeersveiligheidsplan 2023-2030’ van gemeente De Ronde Venen is definitief. In het plan speelt het STOMP-principe een grote rol. Bij dit ontwerpprincipe staan duurzamere vormen van mobiliteit, zoals lopen en fietsen, centraal. Verder kwamen tijdens de zienswijzeperiode specifieke verkeersknelpunten naar voren, die ook zijn opgenomen in het plan.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Laura Houtenbrink

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.