Leiderdorpsebrug. Foto: Mobility Sensing

Inwinnen data van bruggen moet zorgen voor betere doorstroming

Leiderdorpsebrug. Foto: Mobility Sensing

Mobility Sensing gaat ook de komende drie jaar data van 141 bruggen inwinnen en verwerken in opdracht van het Nationaal Dataportaal Wegverkeer. De informatie die dat oplevert, moet (water)wegbeheerders helpen om de doorstroming op hun wegen te verbeteren.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu VerkeersNet Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit. Maak nu gebruik van het actieabonnement en lees VerkeersNet voor € 7,50 per maand.

START ACTIEABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Vincent Krabbendam

Vincent Krabbendam is redacteur bij ProMedia. Hij schrijft vooral over personenvervoer en mobiliteit.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Inwinnen data van bruggen moet zorgen voor betere doorstroming - VerkeersNet
Leiderdorpsebrug. Foto: Mobility Sensing

Inwinnen data van bruggen moet zorgen voor betere doorstroming

Mobility Sensing gaat ook de komende drie jaar data van 141 bruggen inwinnen en verwerken in opdracht van het Nationaal Dataportaal Wegverkeer. De informatie die dat oplevert, moet (water)wegbeheerders helpen om de doorstroming op hun wegen te verbeteren.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Vincent Krabbendam

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.