Klanten waarderen NS in 2008 hoger dan ooit

Treinreizigers zijn beter dan ooit te spreken over de dienstverlening van NS. In 2008 gaf 76% van de klanten een 7 of hoger aan NS tegenover 70% in 2007. Dit blijkt uit de klanttevredenheidscijfers over het afgelopen jaar.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start actieabonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Redactie

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Klanten waarderen NS in 2008 hoger dan ooit - VerkeersNet

Klanten waarderen NS in 2008 hoger dan ooit

Treinreizigers zijn beter dan ooit te spreken over de dienstverlening van NS. In 2008 gaf 76% van de klanten een 7 of hoger aan NS tegenover 70% in 2007. Dit blijkt uit de klanttevredenheidscijfers over het afgelopen jaar.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Redactie

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.