Foto-Shell-e-bike (bron: Shell Nederland)

Is een tankstation geschikt als mobiliteitshub?

Shell e-bike. Foto: ProMedia

Laten automobilisten hun wagen achter bij een tankstation als ze daar kunnen overstappen op een e-bike? Parkeerplaatsen zijn hier al aanwezig en het kan bijdragen aan het verminderen van het aantal auto’s in drukke binnensteden. Shell en Gaiyo hebben dit getest tijdens een proef met Shell E-bikes, waarvoor zij de handen ineen hebben geslagen.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Inge Jacobs

Inge Jacobs is vaste redacteur voor VerkeersNet en schrijft daarnaast voor verschillende andere vakbladen van Promedia Group, zoals OVPro.nl en TaxiPro.nl.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Is een tankstation geschikt als mobiliteitshub? - VerkeersNet
Foto-Shell-e-bike (bron: Shell Nederland)

Is een tankstation geschikt als mobiliteitshub?

Shell e-bike. Foto: ProMedia

Laten automobilisten hun wagen achter bij een tankstation als ze daar kunnen overstappen op een e-bike? Parkeerplaatsen zijn hier al aanwezig en het kan bijdragen aan het verminderen van het aantal auto’s in drukke binnensteden. Shell en Gaiyo hebben dit getest tijdens een proef met Shell E-bikes, waarvoor zij de handen ineen hebben geslagen.

Verder lezen?

Ontwikkel jezelf met vakblad VerkeersNet.

Krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit.

Start abonnement

Overzicht alle abonnementen

Auteur: Inge Jacobs

Inge Jacobs is vaste redacteur voor VerkeersNet en schrijft daarnaast voor verschillende andere vakbladen van Promedia Group, zoals OVPro.nl en TaxiPro.nl.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.