VVN en drankenbranche bekrachtigen samenwerking BOB-campagne

BOB-campagne blijft nog zeker vier jaar te zien

VVN en drankenbranche bekrachtigen samenwerking BOB-campagne

VVN, producenten van alcoholische dranken en het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat blijven de komende vier jaar met behulp van de BOB-campagne automobilisten aanmoedigen niet met alcohol op achter het stuur te kruipen. VVN en de producenten hebben donderdag de samenwerking in deze campagne bekrachtigd voor nog eens vier jaar.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu VerkeersNet Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de sectoren verkeer en mobiliteit. Maak nu gebruik van het actieabonnement en lees VerkeersNet voor € 7,50 per maand.

START ACTIEABONNEMENT

Overzicht alle abonnementen

Onderwerpen: , ,

Auteur: Inge Jacobs

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.