Mario’s Cab: ‘Kleine aanpassing heeft kosten taxiverzekering doen halveren’

Mario's Cab
Foto: Traksi

De start van een nieuw jaar is vaak het moment waarop een bedrijf een inventarisatie van de kosten maakt. Mario van Emrik, eigenaar van Mario’s Cab, zag een aantal jaar geleden hoe voornamelijk de taxiverzekering een grote kostenpost voor zijn onderneming was. Hij vond dat het tijd werd voor verandering en zag de prijs van zijn verzekering in een korte tijd halveren. 

Verder lezen?

Abonneer nu!

Maak gebruik van de exclusieve aanbieding.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Elisabetta Santangelo

Elisabetta Santangelo is de vaste redacteur van TaxiPro.

6 reacties op “Mario’s Cab: ‘Kleine aanpassing heeft kosten taxiverzekering doen halveren’”

Ton van Dalfsen|31.03.22|10:53

En nee Duco dat vertel ik niet. Privacy !!!!! Net als de BCT. niemand gaat wat aan waar en wanneer ik ergens ben geweest. Privacy.
Dan heb ik het nog niet over online gegevens naar ILT versturen. Duco wil graag dat iedereen die toevallig een uurtje teveel werkt meteen de proces verbaal op de door de gleuf krijgt. Zeker als je zakelijke klanten bedient waarbij soms een vergadering kan uitlopen of een vlucht uurtje vertraging heeft etc etc

Ton van Dalfsen|31.03.22|10:48

Traksi en het systeem van de vereende is inbreuk op privacy. Ze willen weten hoe hard jij op de rem trapt of hoe diep je het gaspedaal gaat. Straks willen ze nog zien of jij je nek omdraait of de oogstand. Een taxichauffeur die bijv. 20 jaar schadevrij rijdt is slechter dan iemand met zo’n systeem. Zou die data van het traksi systeem weleens willen zien van een chauffeur. Oh nee kan niet. Privacy. Zoek een goede redelijke goedkope verzekering die er best zijn zonder dat je achtervolgt wordt

Jorg|29.03.22|19:57

“mijn reactie ging meer om de goed werkende systemen waar de ILT al vanaf 2000 met een grote boog omheen loopt”

En het onderwerp ging over (reclame voor) verzekeren, niet over de BCT die plaat kennen we nu wel.

Duco Douwstra|28.03.22|01:00

En bij wie jij terecht ben gekomen hou jij zeker geheim Ton, of mogen anderen dat ook weten? En mijn reactie ging meer om de goed werkende systemen waar de ILT al vanaf 2000 met een grote boog omheen loopt. Dat kost teveel werkgelegenheid onder de inspecteurs en de project begeleiders zijn dan ook binnen 3 maanden klaar en dat moet natuurlijk, net als met de huidige BCT wel jaren en jarenlang duren en miljoenen kosten, terwijl het voor minder dan € 100 000,00 ook snel gerealiseerd kan worden.

Ton van Dalfsen|26.03.22|18:44

Dit is gewoon reclame voor Traksi. Ik heb nog nauwkeuriger gezocht en ben gewoon nog goedkoper uit dan Traksi of de Vereende met hun systeem.
Dus Mario, geen reclame meer maken voor een ander maar alleen voor jezelf.

Duco Douwstra|24.03.22|10:39

Wat een mooi en duidelijk artikel, als de ILT ook op deze efficiënte manier zou werken en zich niet achter de AVG blijft verschuilen, dan zou dat de alleen maar voordelen opleveren en ook misdadige toestanden grotendeels voorkomen. Taxichauffeurs moeten aan volstrekt zinloze en extreem dure exameneisen voldoen maar daarna kunnen ze doen en laten wat ze willen. We dreigen met de “Alternatieve BCT” het volgende traject gerommeld, waarbij de ILT niet de orde maar de eigen werkgelegenheid handhaaft